Pages

Followers

11 February 2010

Aku Bz wehhhh~

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Thursday, February 11, 2010
salam sume..

Erm..rasanya dah lama aku tak hapdet blog ni. sampaikan cik smarties pun tanya aku tadi "bila nak update blog ang weh??" hukhukhukhuk.. sedih aku yang mendengarnya :(
Cik smarties ni member baik aku dari sekolah lagi..dia pun dah ada blog dia sendiri so uallss leh la melawat blog dia kat list aku ok.. cumel blog dia :))

Aku bz sgt2 skrg ni dengan kerja di opis ni yang makin berlambak. sebenarnya banyak story yg aku nak cetakan kat uolllsss suma tp nampak gayanya aku tak punyai masa lagi.. so insyaallah akan aku hapdet kan utk tatapan uollss okeiss..

tata

p/s: 3.02.2010 aku baru sj kehilangan boss aku yg berdedikasi iaitu Allahyarham Dato' Harrith A.Karim akibat tekanan darah tinggi. Semoga rohnya dicucri rahmat Aaminn..

0 komen:

Related Posts with Thumbnails