Pages

Followers

22 February 2010

:: Isnin yang LeNgaNg ::

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Monday, February 22, 2010
Halloooooooooooooo everybody..

Hari Isnin sepatutnya menjadi hari yang paling bz  setelah kembali masuk opis selepas bercuti hujung minggu selama 2 hari. Tp arini opis aku lengang lagi! Ramai yang EL. huhuhuhu.. nasib aku tak EL sekali dgn depa hihihihi..Fiza, ko mana boleh EL ka cuti ka, MC ka! sebab aku menanggung keja kawan aku Fadilah yang Cuti Bersalin bermula dari minggu lepas lagi..Kejap jer dah bersalin pun Dilah.Semoga penyakit "buatan orang" ni cepat2 berjangkit kat aku pulak! Ekekekekek.. Aaaminn..  Kalo tak, mau jugak aku join depa ni EL.. Ramai yg EL arini..semua 5 org yg EL tu sampaikan our 'Madam'pun tanya kenape ramai sgt yg EL arini??? Oh..If I can answer that Question???  so sunyi dan sepi la opis ni..bertambah la sejuk lagi dlm opis ni bila ramai yang tak der.. Bos aku, 2-2 orang tak dak pi kursus kat INTAN, Bukit Kiara. Lusa baru masuk opis.

Tinggal la aku sorg kat depan ni.. staff lain sume kat belakang skettt.. Bosannnyer..Keje yg boss tinggal kan aku dah bereskan awal2 pagi tadi. Kelam kabut jugak la aku.. mana nak siapkan yg boss tinggal, boss unit lain pulak minta tolong buat keje die sbb budak unit dia sume EL : Adakah ini 1 protes?? EL beramai-ramai :: i've no comment! hihihihi..

Mood keje langsung tak der ni! bukan tak der keja aku nak buat..cuma aku tak dak mood jer..mayber sbb aku tak cukup tidor kot smlm. haishhhhhhhhhhhhh!! (@_@)

Kepala pun pusing2 jugak  ni akibat drp ganguan tidor semalam. Korang!!! Jgn pk yg bukan2 yer.. Semalam kan perayaan Chap Goh Meng bg org Cina. kebetulan pulak umah aku ni mmg sekelilingnya cina, apa lagi jadi mangsa keadaan la dengan dorg semua ni. Letupkan mercun, bunga api sampai ke tgh2 mlm. sampaikan nak tidor pun tak boleh dgn bunyi mercun & bunga api yg kuat tue. Tencion jer aku ni (@_@). hubby pulak dah lame tidor sebab leteh sgt die ada Talk smlm kat Berjaya Hotel. tinggal la aku yg tak leh tidor ni. Pusing kiri, pusing kanan tak leh nak tidor, tiba2 aku dengar bunyi anjing menyalak mcm nampak hantu tue apa lagi.terus aku pejam mata last2 tertidor jugak aku sampai pagi. huhuhuhu..

Dah, jom aku nak turun ke lobi bawah kejap cuci mata apa boleh aku beli kat kedai uncle bawah ni.
Selamat ber'lunch hour' korang sume :))


Ada ka kedai western tghari buta nie???

Daaaa....

0 komen:

Related Posts with Thumbnails