Pages

Followers

17 February 2010

EntrY bASi Part IV::Hang Out wif Cik Smarties::

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, February 17, 2010
Location : Pizza-Hut Kangar, Perlis
Date : 16/02/2010
Members : Cik Smarties & Aku

Hubby : I ada reunion mlm ni kol 8.30 mlm kat Lynda Ikan BakaQ
Aku : Tak mau bawa I ka????
Hubby : U tak payah ikut la, kaco line ja nak jumpa membe sekolah ni
Aku : Sampai atie tak mau bawa tau. tak pa I kuar jumpa Kem boleh ka?
(sebenarnya bengang sbb org tak mau bawa pi sekali)
Hubby : Boleh. Elok sgt la U dok rungut lama dah tak jumpa dia.

So apa lagi, sampai saja di rumah lepas balik melawat pak chaq kat Penang, aku terus la siap2 pi amik kem..lagipun dah lama dah aku tak jumpa dia..maklum la bila dah ada rumahtangga ni, SUAMI DIDAHULUKAN, FAMILY DIUTAMAKAN betoi dak?? dah banyak kali janji nak jumpa tapi tak pernah ada rezeki nak jumpa..so dah ada kesempatan ni, aku gunakan la dgn sepenuhnya. Fuuhhhh!! Terasa seperti bujang kembali. hihihihihi..

Kem ni member baik aku dari sekolah rendah lagi..tapi time darjah 5&6 tue, aku pindah sekolah pulak. tak sangka kami akan jadi sahabat baik lagi bila kami sekali lagi sekolah menengah yg sama dari form 1 sampai la form 5..bila ingat balik zaman sekolah menegah yg paling best tue. mcm2 la kami harungi bersama..sume tu pengalaman dan learning proses utk kami jadikan sebagai pengalaman bila kami dah besar ni. :))

Thanks Kem sebab selalu menjadi sahabat aku no 1 paling memahami aku. :))walaupun kadang2 aku ada gak marah kat ang :(( sob..sob..

Ok back to the story ok..set punya set..last2 kami pi mkn pizza hut. mentang la adikku keja kat pizza hut tue..apa lagi..otai la pi mkn pizza hut..mkn banyak bayar kurang. Boleh tak mcm tue?? huhuhuhu..mcm mcm hal la yg kami buat :gossip:sharing: makan2: gelak2: and many more..takkan rahsia pun nak habaQ kan?? ekekekeke..

Banyak benda la nak share sampai rasanya tak cukup masa nak cakap.yer la last aku jumpa dia pun aku tak ingat dah tapi beberapa bulan sebelum ni la..sembang punya sembang punya gelak dari orang penuh ramai kat dlm Pizza Hut tue sampai la nak tutup lampu baru la kami blah balik rumah. tu pun sbb mama aku call tanya dok kat mana dah lewat dah time tue hukhukhuk..

Hubby????? masih lagi bersama dgn member2 sekolah dia lagi :))

So?? check it out gambar2 kami berdua :))

Daaa...

P/S: Thanks Kem A.K.A cik Smarties for da nice meeting :)




~aku yg makin tembam~



::Cik Smarties::








0 komen:

Related Posts with Thumbnails