Pages

Followers

22 January 2010

Aku pun tak faham

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, January 22, 2010
Salam semua :))

Arini aku kembali lagi hapdet kan blog aku yg terchenta ni..kat sini la aku jadikan sbg tempat utk aku meluahkan perasaan aku.aku suka ka, marah ka, geram ka, bengang ka dan seantero dgnnya la kan?? suka hati aku la nak post apa pun. ni kan blog aku yang punya? betul tak? tetiba aku ni ter'emo' pulak!

kenapa aku ter'emo sgt ni? sape yg buat aku jadi mcm ni??
haaaaa.. ni la nak meluahkan ketidakpuasan hati ni! Aku pun xfaham la dgn seorang hamba Allah ni..kadang2 aku pun heran jugak, ko ni ape hal ek?? ade jer benda kat aku yg ko nak cari pasal! aku punya suka la apa aku nak buat pun. ade aku kesah kalo ko tak suke? ko sape aku nak kesahkan?? betul tak? so moral of the story, jgn la suke2 hati tak suke kat org lain.tak sume benda yg kita suka tue..org lain pun suke jugak.
sama la mcm ko ni. ingat ko ni bagus sgt ke? tak jugak..tak sume org perfect ok..so sedar2 la diri tue ok..kita sebagai hamba Allah Yang Maha Esa tak sempurna.. Hanya Dia saja yg Sempurna. Seeloknya perbaiki kelemahan yg ada pada diri kita, bukannya nak membangga diri dgn kelemahan yg ada pada diri kita ni.

Allah Maha mengetahui..so biarla Allah s.w.t saja yg memberi balasan. Kita sebagai manusia hanya mampu berdoa dan bertawakal semoga diberkati oleh-Nya. Aamin..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Jauhkan lah hambamu ini dr sifat-sifat yang keji yg engkau laknati. Aaminn..

0 komen:

Related Posts with Thumbnails