Pages

Followers

01 April 2010

~Lalalalalala..

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Thursday, April 01, 2010


✿ SALAM✿
Haisshhhh..lama betol rasanya aku x hapdet blog ni. Aku memang bz skit memandangkan aku menanggung kerja membe opisku yang sedang cuti bersalin. Lagipun mood nak mengarang pun ilang ntah ke mana. kadang2 idea dtg mencurah-curah tapi x kena pada masanya pulak. Tengah2 bz tu xkan la nak mengarang kat blog pulak kan?? huhuhuhu.. bila time free, tak der mood pulak nak menaip. haishhhhh..adakah aku telah diserang syndrome M.A.L.A.S?? hakhakhak..(apa yg kau melalut ni labu???)
So arini aku kembali lagi ke alam maya ni utk menunaikan JANJI semasa aku di Genting aritu. huhuhuhu jgn over tau..bukan pegi main-main tapi atas urusan kerja kat sana ok. Kami menginap di Awana Hotels & Resort, Genting Highlands selama 4 hari bermula 21hb (Ahad) sehingga 24hb(Rabu). Best dan 1 pengalaman baru bagi aku yang baru setahun jagung dlm perkhidmatan awam ni. Aku sebagai organizer merangkap peserta tak lepaskan peluang utk menambah ilmu di dada berkaitan Perolehan (✿◠‿◠)
Lepas habis class, aktiviti snap gambar sana sini. hehehehe..ada pulak membe yang memang kaki snap gambar, haishhhh rasa mcm model la pulak. Jom kita view apa yang ada utk korang suma (◠‿◠)




sekitar dalam hotel 











~Lalalalalala... (✿◠‿◠)


Pengalaman baru belajar main golf sebelum turun ke KL.
Kredit tu CC Anuar sebab belanja kami suma main golf. 
Thanks CC (✿◠‿◠)



Dalam dewan-last day bengkel

Lastly, wif lough from Genting Highlands present..... 
Jgn terkejut pulak, saja aku snap gambor tourist 2 org ni sebagai cenderahati utk korang sume (✿◠‿◠)

p/s: Thanks to  Mael, CC Anuar, En. Farouk, En. Adnin En. Adan & En. Sallih atas kerjasama yang diberikan selama 4 hari disana :))
 

0 komen:

Related Posts with Thumbnails