Pages

Followers

22 April 2010

PROMO UTK MYPU3 CAKE HOUSE

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Thursday, April 22, 2010
Salam sume..

MyPu3 Cake House

Semalam aku ada post pasal bufday encik Hubby ahad lepas so rentetan daripada post itu, maka ramai la yang bertanyakan pasal kek yang aku tempah khas melalui online utk encik Hubby. Jadi atas dasar kasih sayang, aku terasa mahu buat promo la pasal MyPu3 Cake House.

Pemiliknya yang dikenali dengan panggilan Kak Zai menawarkan perkhidmatan penjualan kek dan cookies melalui online di sekitar Lembah Kelang termasuk Subang, Rawang Town dan Putrajaya. Dari pengalaman saya berurusan dengan pemilik MyPu3 Cake House ini, saya amat-amat berpuas hati dengan perkhidmatan dan tawaran harga yang diberikan.

Selain itu, banyak lagi pilihan yang korang boleh pilik kat * sini * . So, apa tunggu lagi? kepada sesiapa yang berminat boleh la *klik di sini* untuk melihat sendiri pelbagai jenis kek dan cookies yang ditawarkan.

* Klik di sini *  untuk melihat hasil tempahan saya!



 *sini jugak* utk melihat tempahan saya lagik!



p/s: Thanks banyak2 yer Kak Zai & suami yang sudi menolong saya delivery kek dan bunga. Perkhidmatan Tip-Top, meletop pasti akan deal lagi andai ada rezeki lepas ni. Thanks!

-Gladys-

0 komen:

Related Posts with Thumbnails