Pages

Followers

06 April 2010

Tag dari IzNiE

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Tuesday, April 06, 2010
Halloooooooooo..ha kali ni nak siapkan tag dari adik IzNiE yang cumel ni. Sorry yer dik..akak bz sgt sampai tak perasan pun akan di tag oleh IzNiE. So kali ni, akak siapkan utk IzNiE ok :))

1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded

Ok dah letak dah..

2. Make sure u take the pic n said it is from IzNiE
Ok saya dapat dari IzNie yang sangat cute 

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
  • Sgt sayangkan kucing..sekarang ada seekor persiant dirumah
  • Suka membaca
  • Suka Blogwalking
  • Seorang yang peramah, friendly
  • Suka tengok tv
  • Suka tido
  • suka main bowling
  • Pencinta Kek, Coklat
  • Sangat manja tapi agak sensitif :))
  • Sangat sayangkan family saya
  • Sangat sayangkan kawan2 saya
  • Sangat sayangkan suami saya (Of couse la =) ) 
4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog
 
ok..saya pilih 10 org utk mendapat tag dari saya
 
  1. Perantau London 
  2.  Long Hafiz 
  3. Cik Dieba 
  4. shuhada 
  5. Cha 
  6. Ai Punya Cerita 
  7. Man & Mar 
  8. cik smarties 
  9. ct nurkhijjah 
  10. Cik Noris 
Ok..kepada sesiapa yang di tag, sila ambil dan jawab ok :))
 
 
 

0 komen:

Related Posts with Thumbnails