Pages

Followers

25 January 2011

HAppy 2nd Anniversary to Us!

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Tuesday, January 25, 2011



21 Disember 2010 merupakan ulangtahun ke 2 perkahwinan kami. Selepas hampir 5 tahun mengenali hati budi 2 tahun melayari bahtera rumahtangga banyak yang saya pelajari. Sementelah usia saya yang lebih 4 tahun muda daripada suami, pastinya hubby banyak bersabar dalam melayan karenah saya. hahaha.. 

untuk Majlis Celebrate Anniversary ini, saya memilih cake dari  mypu3cakehouse  seperti biasa =) 


Kek coklatn yang paling best ever after =)


Kek ni hadiah dari membe hubby.. Anuar & Amirul =)

TQVM Anuar & Amirul..

Saya dapat hadiah rantai white gold dari hubby =) 


5 komen:

sHi Ma on Jan 25, 2011, 2:38:00 PM said...

happy 2nd anniversary both of you... moga bahagia, kekal hingga hujung nyawa.. AMIN..

noa on Jan 25, 2011, 4:32:00 PM said...

tahniah
pstt cantik cake, design sendiri ke


Alaa...nak cute ckit pun tak leh

LyNn HaMzAh on Jan 26, 2011, 2:15:00 PM said...

happy 2nd anniversary utk fiza dan suami yer...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

Lalinkfyza on Jan 28, 2011, 8:57:00 AM said...

shima: tq kak shi ma.. aminn..
kak nora : kek tu saya tempah online..cakap jer mcm mana kita nak pastu nnt bakery tu akan tlg design kan utk kita :)

kak lyn: tq kak lyn =)

Lulu Caldina on Feb 19, 2011, 8:13:00 PM said...

happy anniversary...
cantik kek..mesti sedap..

Related Posts with Thumbnails