Pages

Followers

12 January 2011

Saya telah kembali :)

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, January 12, 2011
salam uollllsss..

waaahahaha.. header blog baru la :p Mcam ni baru la semangat nak menghapdet blog ni membuak-buak. thanks to Sis Ashbie sebab begitu sudi meluangkan masa beliau membuang masa bersama sama saya seharian mengajar cara-cara membuat header baru. hahahaha.. daku agak ketinggalan ok kawan-kawan :p

Jadi dengan header baru dan laman blog yang baru di tata rias ini, rasa-rasa korang la adakan mood rajin menghapdet blog ini dah kembali masuk dlm diriku?? [heh!~ macam ramai sgt peminat ko kan fiza?] Lalalalalala~

So untuk anda semua.. saya berjanji akan mula menghapdet blog ini secara berjemaah dan slow-slow. Banyak perkara nak share tapi tak sempat nak catch up. hihihihi...

Peristiwa hari ini :)

pagi tadi turun breakfast dgn Sis Ashbie. Tak jauh, kami hanya makan di cafe yang terletak di lobi Wisma Sime Darby. Breakfast pagi ni bersama nasi lemak dan neslo ais.. Sedap kami tengah makan sampai habis licin pinggan :) baru la saya tersedar yangggggggg kasut selipar saya berlainan warna!! Dalam erti kata lain, terbalikkkkk. Oh Maiii Gottttttttttttttttttttttttttttttt!!! Malunyaaaaaaaaa!!


Mak oiiiiii apa lagi terbahak -bahak la gelak kami berdua ni sampai terkeluar air mata ni. Ya Allahhhhh.. Kenape la ujian ini yang kau berikan pada hamba-Mu ini? adakah ini permulaan yang baik di Hari Istimewa daku hari ini? Oh nooooooooooooo!!~ Patut la ada seorang mamat tu memang hensem gile senyum kat saya! Rupanyaaaaaaaaa dia ketawakan saya ya!

Apalagi..jalan terkedek-kedek di belakang Sis Ashbie sebab mahu cover selipar yang berlainan warna tu! 
Cuba teka apakan warna selipar tersebut?? MERAH vs HIJAU ok kawan-kawan!!!!! Malu sungguh aku malu! 

Korang pernah ada pengalaman sama macam saya tak? kalau ada, silakan berkongsi cerita anda :) 


See ya ^__^

2 komen:

someonemimi's on Jan 12, 2011, 4:11:00 PM said...

ahakssss...skali lagi..takpe akak cover..akak cover..lalalaalla

Lalinkfyza on Jan 12, 2011, 4:19:00 PM said...

hahahahahaha..
malu gile la kak..
inikah permulaaan utk hari jadi saya ni? hadoiiii..

Related Posts with Thumbnails