Pages

Followers

12 January 2011

Sweet 25th :)

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, January 12, 2011
Reactions: 
Wahhhhh.. Sedar tak sedar..usia kita semakin hari..semakin meningkat.. dan saya hari ini menyambut hari ulangtahun kelahiran saya yang ke 25 tahun. How sweet 25th kan? hahahahahahaha... waaaaaaa x sanggup rasanya untuk menghadapi peningkatan usia ini walaupun pada usia 25 tahun sebenarnya pemikiran kita sudah di anggap sangat matang untuk membuat atau menilai satu-satu keputusan kan? Am i rite? hehehehehehehe..

Di usia sudah menjangkau 25 tahun ini, saya sangat-sangat berharap agar kehidupan yang di bina bersama Incik suami tercinta kekal bahagia hingga ke sorgaaaaa~ Siapa yang tak nak hidup bahagia kan? Cuma bagaimana caranya sahaja utk kita memperbaiki kelemahan yang sedia ada supaya keadaaan lebih baik bukan? [panjang pulak saya membebel~]

Buat sang suami.. thanks sayang sebab hadir dalam hidup dan membuatkan saya bahagia bersama awak walaupun pelbagai cabaran & dugaan yang telah kita tempuhi bersama.. saya janji.. saya akan cuba menjadi seorang isteri yang solehah, taat pada suami dan akan cuba sedaya upaya saya membahagiakan hidup awak :) 

And.. my wish list issss.... Taaaaa daaaaaaaaaaaaaa~ 


My  Wish :
  • Kami sekeluarga dimurahkan rezeki dan dikurniakan baby yang selama ini sangat2 kami harapkan..
  • Menikmati kehidupan yang lebih baik
  • Dapat menunaikan haji dan umrah bersama-sama keluarga tercinta
  • Jam tangan BONIA :) ekekekeke... 


[Nota Kaki: tadi Incik suami call bgtau mlm ni nak bawa saya pegi pilih jam :) 

                   Mama pula boleh lupa arini birthday anak perempuan sorang dia nih *sigh*
                   Then 1 Sms diterima : Sorry mama lupa arini birthday anak mama :) Happy birthday moga       
                   panjang umur di murahkan rezeki dapat baby comel mcm mama n papa dia, aaminnn.. *thanks  
                   mama! sayang mama*

                  Komen di FB bnyk x terkata utk membalas ucapan terima kasih. Terasa diriku begitu disayangi!]

Thanks Semua!!~ 


4 komen:

ashbiesofiany on Jan 12, 2011, 4:09:00 PM said...

hepi b'day sis..nak jam gakss uwaaaaaaaaaaa

Lalinkfixa on Jan 12, 2011, 4:15:00 PM said...

tq sis :)
tunggu bufday sis nanti ok :)

LyNn HaMzAh on Jan 13, 2011, 12:15:00 PM said...

happy birthday dear...moga panjang umur dan murah rezeki yer...

Lalinkfixa on Jan 13, 2011, 1:23:00 PM said...

thanks kak lyn :)

Related Posts with Thumbnails