Pages

Followers

12 January 2011

Sweet 25th :)

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, January 12, 2011
Wahhhhh.. Sedar tak sedar..usia kita semakin hari..semakin meningkat.. dan saya hari ini menyambut hari ulangtahun kelahiran saya yang ke 25 tahun. How sweet 25th kan? hahahahahahaha... waaaaaaa x sanggup rasanya untuk menghadapi peningkatan usia ini walaupun pada usia 25 tahun sebenarnya pemikiran kita sudah di anggap sangat matang untuk membuat atau menilai satu-satu keputusan kan? Am i rite? hehehehehehehe..

Di usia sudah menjangkau 25 tahun ini, saya sangat-sangat berharap agar kehidupan yang di bina bersama Incik suami tercinta kekal bahagia hingga ke sorgaaaaa~ Siapa yang tak nak hidup bahagia kan? Cuma bagaimana caranya sahaja utk kita memperbaiki kelemahan yang sedia ada supaya keadaaan lebih baik bukan? [panjang pulak saya membebel~]

Buat sang suami.. thanks sayang sebab hadir dalam hidup dan membuatkan saya bahagia bersama awak walaupun pelbagai cabaran & dugaan yang telah kita tempuhi bersama.. saya janji.. saya akan cuba menjadi seorang isteri yang solehah, taat pada suami dan akan cuba sedaya upaya saya membahagiakan hidup awak :) 

And.. my wish list issss.... Taaaaa daaaaaaaaaaaaaa~ 


My  Wish :
  • Kami sekeluarga dimurahkan rezeki dan dikurniakan baby yang selama ini sangat2 kami harapkan..
  • Menikmati kehidupan yang lebih baik
  • Dapat menunaikan haji dan umrah bersama-sama keluarga tercinta
  • Jam tangan BONIA :) ekekekeke... 


[Nota Kaki: tadi Incik suami call bgtau mlm ni nak bawa saya pegi pilih jam :) 

                   Mama pula boleh lupa arini birthday anak perempuan sorang dia nih *sigh*
                   Then 1 Sms diterima : Sorry mama lupa arini birthday anak mama :) Happy birthday moga       
                   panjang umur di murahkan rezeki dapat baby comel mcm mama n papa dia, aaminnn.. *thanks  
                   mama! sayang mama*

                  Komen di FB bnyk x terkata utk membalas ucapan terima kasih. Terasa diriku begitu disayangi!]

Thanks Semua!!~ 


4 komen:

someonemimi's on Jan 12, 2011, 4:09:00 PM said...

hepi b'day sis..nak jam gakss uwaaaaaaaaaaa

Lalinkfyza on Jan 12, 2011, 4:15:00 PM said...

tq sis :)
tunggu bufday sis nanti ok :)

LyNn HaMzAh on Jan 13, 2011, 12:15:00 PM said...

happy birthday dear...moga panjang umur dan murah rezeki yer...

Lalinkfyza on Jan 13, 2011, 1:23:00 PM said...

thanks kak lyn :)

Related Posts with Thumbnails