Pages

Followers

12 January 2010

~Birthday Girl~

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Tuesday, January 12, 2010






Arini birthday aku! Pejam celik, pejam celik sat saja umur aku ni dah tua.Ya Allah Ya Tuhanku..Murahkan la rezeki hambamu sekeluarga, kurniakan lah aku kesihatan yg baik2 dan Rahmatilah kami sekeluarga.. Aaaminn..
Dulu time kecik2 selalu la berangan "bila la aku nak besaq ni??" haaaa la ni kauuuu..besaq gedabakkkk. hihihihi..kuasa tuhan..Alhamdulillah..untung aku dapat hidup sampai umur aku 24 taun ni. haishhhhhhhh..sekejapnya masa berlalu tinggalkan kita kan?

So..kebetulan arini last day si Ckin ni kat sini, kami kuar la celebrate dia. pi MJ (Maju Junction Mall, bukan Micheal Jackson nooo) mkn pizza hut..huhuhuhuhu Aku, Ain, Ckin, Dila, Cik Anis, Athirah n Ina. kami 7 org ja tp bising mcm 17 org ja ditambah pulak suasana kat pizza tu yg mmg bingit so bertambah la bising nya dgn ada nya kami ni

Kami order 4 biji pizza, ditambah dgn roti lagi, soup lagi, haaaa mau la kembong perut suma dok melantak pizza tu..aku mkn 2 slice je pizza sbb nak simpan perut mkn Thai Tuna Roll last2 lambat sgt, bungkus je la blk opis..tak mkn pun..ada lagi kat tepi meja aku ni. hohohohoho (tamak sgt ko) hihihihi..

Tgh rancak mkn2 ni, ada la uncle chinese ni dok tgk kami kat tepi cermin (Kebetulan kami mmg pilih dok tepi cermin) sooo apa perbuatan kami, of course la org yg lalu lalang kat tepi pizza tue nampak kan?? Rupa-rupanya gf die (seorg minah salleh) tgh nak shoot gambar kami..hahahaha..gamaknye kami ni mewakili rakyat malaysia la kot kan..ape lagi, sempat la nak posing jugak utk minah salleh tue. :))

Lunch hour sampai kol 2 ptg ja. so kami decide balik opis terus la, no more nak jln2 kat MJ tue tgh baju ke hape..tunggu la jumaat ni pulak kalo nak jalan2 kat MJ tue walaupun ada jugak suara-suara sumbang yg berbunyik nak p tgk2 baju kat V-One..

Daaaaaaaa:))

0 komen:

Related Posts with Thumbnails