Pages

Followers

05 January 2010

~21 Disember 2009~

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Tuesday, January 05, 2010

Kali ni nak cerita pasal Anniversarry aku..
Pejam celik, pejam celik dah setahun pun aku bergelar isteri kpd hubbyku..
21/12/2009 yg lepas genaplah setahun usia perkhawinan kami..
Banyak cabaran & dugaan dalam mengahrungi alam rumahtangga ni..

Yer la..aku pun setahun jagung jer umur..
Nasib baiklah dikurniakan seorang hubby yg penyabar dan prihatin mcm hubbyku..
Thanks Abang..sbb sentiasa memahami ayang.. :))
Yer la kan..nak melayan aku ni..
yang sumenyer asyik nak menang jer..
mestila die kena mengalah utk bg kemenangan tu kat aku..
heeeeeeeee :))

So thanks a lot..
Terharu pun ade. ekekeke...
Terharu sbb dapat Sejambak bunga kat opis
hubby ada belikan kucing utk aku..
sbb aku mmg suke kucing.. :))
Thanks Abang.. :))

Bunga yg dihantar terus ke Opis dr Hubby :))


"My name is MIMI" :)) warna dia mmg la nampak mcm hitam kalo dlm gambar..

tp sebenarnya Dark Brown.. memang tersangat comel :))

terkujat tetiba ada flash camera. huhuhu..

0 komen:

Related Posts with Thumbnails