Pages

Followers

21 August 2009

~my wedding day~

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, August 21, 2009


kem..my best friend..tq kem..sudi jd pengapit aku..nanti aku jadi pengapit ang pulak ok..so..cepat2 la kawin..sebelum aku pregnant.huhuhu..










































Hai semua..erm..Alhamdulillah dapat jugak siapkan blog ni..hihihi..
So..for the first intro..meh tengok gambar wedding aku ni ok..
~my wedding day~..
Bermula la episod baru dlm hidup aku selepas bergelar isteri yg sah kpd Shaharizal Mukhtar..seorang polis kat bukit aman..
polis tak polis sgt la..kerjanya lebih kpd technition jer kat Caw Pengangkutan Kem Komanden Bukit Aman..
Atas restu keluarga..kami disatukan pada 21.12.2008 serentak dgn my big bro..huhuhu..
Yang sedihnyer arwah abah tak sempat tengok kami sbb die dah pegi mengadap Illahi sebulan sebelum majlis ni..(Al-Fatihah ke atasnya..Semoga Abah ditempatkan di kalangan org-org yg beriman..Aamin..) ok ok back to da story balik..majlis ni berlangsung la tp sederhana jer la..nak cancel pun sume arwah abah dah siapkan so nak tak nak berjalan jugak la majlis ni..utk majlis ni aku hanya kuar budget utk hantaranku, bunga telor n baju pegantin jer..lain2 abangku tersayang la sponsered.hehehe...Adik dgn abg..ape nak kiira sgt kan?? thanks abg..jasamu dikenang..hihihihi...now, dah 8 bulan berlalu..abg pun dah nak jadi daddy dah tak lama lagi..aku??belum ada rezeki lagi..doa2 la yer..cepat2 aku dapat baby jugak..sunyi umah tak der baby..boring..huhuhuhu....daaaaa..



0 komen:

Related Posts with Thumbnails