Pages

Followers

01 October 2010

Penat

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, October 01, 2010

tq uncle google!

Letih gile arini..Ngantuk!!
Semalam elok dah nak tidor dah..
si mimi buat hal pulak..
kejar butterfly sesat masuk dlm umah..
lari sana..lari sini..
Lompat atas tv..
last-last.. ape lagi?? 
Jatuh la pokok palm En.Hubby yang terletak elok je atas speaker radio..
habis semua kereta mainan yang bersusun atas tv..
habis semua alas yang menutupi tv..
jatuh ke bawah bersama-sama dengan si mimi!!~
Bukkkkkkk!! Mcm nangka busuk~

Haaaissshhhhhh Gerammmmmmmmmmmmmmnye!!~
Dah la baru je selesai lipat baju yang dah dibasuh!
habis dengan baju yang dilipat tu kotor dek terkena pijakan si mimi ni.
Memang menduga iman betollll la awak ni mimi!!~
          ..
          ..
          ..
          ..
          ..
          ..
          ..
          ..
          ..
          ..
          ...
          ..
          ..
          .


Ni haaaaa Si Mimi tue!!~
Hadiah Anniversary En.Hubby pada saya tahun lepas!~

Patut ke saya nak marahkan die?? 
Haissshhhhhhh
Lepas bersihkan tanah dan air yang tumpah dari pasu tu..
terus masuk tido..
adalah kot dalam kol 1am dah :((
En.Hubby pulak tak balik lagi...
Mimi? awak tidor luar!
Jangan nak ngada-ngada tidor dlm bilik dgn saya

Area pukul 4pg saya terjaga..
(lately ni selalu terjaga di tengah malam atau awal pagi)
tengok si mimi tidor di tengah2
mungkin dia masuk bilik time En. Hubby balik awal pagi
Kesian pulak...
persiant ni kelebihannya pandai memujuk kita kalo kita marah dia
dah memang salah die..
tataw ape yang silapnye tetiba dia jadi hyper aktif pulak
selalunya nak bergerak pun malas.

....................................................

Arini rehat panjang..
dah pasang niat dah.. tghari ni nak tidor je kat opis
tanak pegi sogo sales ke Maju Junction ke..
Nak Qada tidor..
TAPI KENAPE LA MAKCIK CLEANER NI MESTI NAK VAKUM KARPET TIME REHAT??
tencion betol!!
TANPA RASA BERSALAH PULAK TUE!!
adoiyaiiiiiiii~

p/s: makcik..tolong la vakum waktu pejabat..kenape la makcik mesti nak vakum karpet pada jam 12.15tghari pada hari jumaat yang indah ni? Nak tegur kang kecik hati. Saya nak tidor tapi tak dapat nak menahan bisingnya bunyi vakum makcik :(( Ape-ape pun tQ kerana bersihkan pejabat saya .





7 komen:

LyNn HaMzAh on Oct 1, 2010, 2:04:00 PM said...

alahai...kesian fiza...makcik claner tu sure ingat x der org waktu lunch hour hr nie...sebab tu dia vacuum carpet tu...sabar yer dik...

Lalinkfyza on Oct 1, 2010, 3:29:00 PM said...

kak lyn:
masalahnya die dtg vakum tempat saya
takkan la kecik sgt saya ni kan'
aduiiyaaiiii
pastu saya siap round2 lagi dlm opis ni..takkan la dia tak nampak saya kan? huhuhuhu
kecik benor la saya ni :p

sHi Ma on Oct 2, 2010, 9:01:00 AM said...

la ingatkan sapa lah mimi tue.. hehehe... kucing mmg pandai memujuk.. lebih memahami lah katakan.. hehehe..

makcik cleaner tu mmg dengki ngn org yg nk tido.. dah lah rehat panjang, ni lak jadinya.. sabar jelah...

Lalinkfyza on Oct 4, 2010, 8:25:00 AM said...

Shi Ma:
Memang pun..terubat letih balik keja dgn telatah si mimi tu :))

Apo nak buek?? mak cik cleaner tu mmg tak paham keadaan. setiap hari dia akan vakum time rehat.
aduiiiyaaiiii tencion betul :((

Notami on Oct 4, 2010, 5:23:00 PM said...

oo..mimi ni kucing rupenyer..mula2 ingtkn anak la td..haha

Lalinkfyza on Oct 5, 2010, 7:41:00 AM said...

Motami:
Kucing saya..Baby masih belum ada rezeki lagi :))

Lalinkfyza on Oct 5, 2010, 7:41:00 AM said...

Motami:
Kucing saya..Baby masih belum ada rezeki lagi :))

Related Posts with Thumbnails