Pages

Followers

12 May 2010

Mood : Saya yang sedang sakit~

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, May 12, 2010
Reactions: 
Salam semua..

Saya kini sedang mengalami penyakit gusi yang bengkak akibat daripada pertumbuhan gigi bongsu saya! macam kelakar jer kan bunyinya?? Sampaikan doktor yang merawat pun gelakkan saya!



gambar ihsan dari : Pakcik Google

 Akibat dari sakit gusi ini, maaf banyak2 jika saya rehat sebentar dari dunia alam maya ini, mana yang buat blogwalking tu, insyaAllah..saya akan membuat lawatan balas so jgn lupa tinggalkan jejak anda ok supaya senang utk saya menjejaki anda semula.

p/s: Gigi oh gusi cepat2 la kamu sembuh sebab saya dah tak sabar nam makan ketam hujung minggu   ini! 

[ masih banyak lagi entery baru yang terbengkalai di draf blog saya]

3 komen:

siti nurkhijah on May 13, 2010, 11:34:00 AM said...

alahai...ciannya
moga cepat2 sembuh yer..klu tak tak dapat la merasa ketam tu..

TokNabe on May 13, 2010, 11:51:00 AM said...

Adus... sakit gigi, resah satu badan ni.

H.A.F.I.Z.A on May 13, 2010, 1:39:00 PM said...

kak ct:
Thanks..tue la saya pun risau ni..esok ketam dah sampai dr sabah~~

Tok:
Tah tak pe..dah hampir seminggu saya tak lena tidur malam~~

Related Posts with Thumbnails