Pages

Followers

07 May 2010

Award, Wasiat & Tag lagik!

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, May 07, 2010


Salam
Alhamdulillah..Syukur.. Aku dapat award lagi! Award kali ini datangnya khas dari CAER
Thanks Bro!

1. buat entry pasal award ni .
2. copy badge 'beautiful blogger award'
3. ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut
4. senaraikan 15 blogger penerima award yang baru 

So award ni aku dedicated kepada semua pengunjung yang sudi mengunjungi blog aku yang tak seberapa ini & followers aku. Sudi2 la amik ok. 



 
Kali ini nak siapkan tag dari Kak MarMommy Pinky dan CAER lagi. Rajin betol dorang ni main tag-tag ni.. Thanks yer kpd CAER , Mommy Pinky dan Kak Mar.. Sorry lambat skit siapkan tag ini sebab bz skit dengan kerja. Lagipun line tenet kat umah slow..huhuhuhu..ok jom kita bermula :

1- Thank & link the person that gave you the cow.

Thanks Kak Mar, Mommy Pinky dan CAER sebab sudi tagkan saya yang tak berapa comel ini :P
Boleh la lepas ni mula menternak kerbau ni sebagai kerja sambilan pulak *wink*
2. Bagi balik wasiat ni kat 7 orang blogger yang paling aktif atau 7 yang paling tak aktif.

Haaa..Terlebih sudah kan?? kepada yang terpilih, sila ambil dan jawab tag ini ok. *Ini paksaan*  :P

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat ni dari orang kaya kg sepening lalat.

Wasiat ini datangnya dari Orang Kaya kampung si Pening Lalat. Wahai org kaya, bg la emas intan berlian pulak lepas ni ok :P


4. Cerita 3 perkara, apa yang anda selalu buat sambil tengok tv.

  • Kalo citer best, memang melekat la haku kat depan tv tue xkemana dah
  • Remote of coz aku yang pegang.hahahahha
  • Baring-baring la atas sofa sampai penah kena sound dgn hubby "tak der teeetttt ke nak duduk?? asyik baring je" huhuhuhu..
5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.

So far tak penah lagik aku makan makanan pelik2 sebab aku ni mmg jenis yang tak berani mencuba. hahahaha..kalo tgk makanan pelik skit dah memang aku tak makan. huhuhuhu..pelik x?

6. Cuba bagi tau berapa orang kawan anda kat FACEBOOK.
400 something currently!

7. Camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...kat mana?

Panjang ceta wehh!! Dipendekkan kami disatukan atas nasihat oleh mama aku yang sporting tue..so dengan restu parents la aku terima hubby aku ni. Alhamdulillah selepas 4 tahun mengenal hati budi antara satu sama lain, kami selamat disatukan sbg spouse. Berkat restu mak ayah mungkin menjadi salah satu sebab hubungan kami ini mampu bertahan walau badai melanda. Oho! Sekian, terima kasih :P
Tamat sudah "homework" yang diberikan.

P/s: tag ini sebagai menghargai anda semua :))


3 komen:

Iznie on May 7, 2010, 4:03:00 PM said...

wah..dapat wasiat...hehe
thnks taw dear sis... :)
best2!!!

Iznie on May 9, 2010, 11:44:00 PM said...

okayh...dah jawab lembu tu..hhehe

p/s...kak fiza kena tag...!!

captain88 on May 10, 2010, 11:11:00 AM said...

sorry out of the topic.. but something wrong with your chat box... sudah reload for several time... tpi still x keluar... btw... selamat pagi

Related Posts with Thumbnails