Pages

Followers

04 May 2010

Award lagik!

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Tuesday, May 04, 2010

Cik Puan Semalu SK 










✿Salam

Aku dapat award lagi..dari Cik Puan Semalu SK

Semalu SK a.k.a Kak Mar je panggilan aku pada dia
 Ofismate aku di KPWKM
 Kami berbeza bangunan tempat kerja
 Tapi selalu keep in touch dlm alam maya ni (betoi ka?)
 Aku salah seorang followernye
 Aku suka blognye yang santai..tak serabut otak aku. huhuhu
Boleh tukar-tukar pendapat

 Anyways Kak Mar a.k.a Semalu SK
Teruskan penulisan anda di alam maya ini
Walaupun hanya utk suka-suka
Dan bukan untuk mencari publisiti
Segala idea, penulisan anda sgt Jujur, dan tidak hipokrit

Thank you
&
Good Luck Kak Mar :))

2 komen:

SeMaLu SK on May 4, 2010, 2:27:00 PM said...

muahahhaha...berturut2 entry dr kak mar jer eh..
elok la..
sesekali kena la release sikit...asik kira duit jer...bosan!

Lalinkfyza on May 6, 2010, 1:32:00 PM said...

Hahahaha..tahu pun kak mar,
bosan gile rasa kadang2 mcm nak terkeluar biji mata ni tengok figure banyak sgt. but i enjoy it! :P

Related Posts with Thumbnails