Pages

Followers

01 October 2009

::Wedding Ceremony::

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Thursday, October 01, 2009


























































Assalamua'laikum w.b.t...
Hai semua..
Entry ni sebenarnye utk member2 aku yg xsempat dtg ke majlis kenduri aku..
Almost 9 months dah aku berumah tangga..
animun belum lagi..ekekekeke...
ni sebahagian koleksi gambar yg aku ader la..
kalau nak tengok manyak lagi..
kena la dtg umah aku kan..
ekekekeke..
So pada yg belum tgk lg gambar aku ni..enjoy la k..

Specialnya majlis aku ni dibuat sekali dgn majlis nikah abg aku..
kami nikah serentak..yg sebelah aku dlm gambor yg berdiri tue la abgku yg terchentaaaa..
hehehhee....tQ yer bang..sponser majlis ni.ekekekeke..
berkatnyer abg aku bakal menimang cahaya mata pertamanya tgh bulan sebelas ni..InsyaAllah..
Aku?? belum ada rezeki lagi..
S.A.B.A.R ok??

Kpd member sume yg view page ni..
Aku minta maaf byk2 pd yg xdpt jemputan..bukan xnak jemput..
tp majlis ni berlangsung sebulan slps arwah abah meninggal..
so majlis pun xmeriah sgt la..buat mana yg wajib jer sbb segala persiapan arwah dah bereskan sebelum pergi..
Lgpun jd kalut skit la..Almaklum la..org kuat tak der kan..
kacau bilau jadinyer..
tp Alhamdulillah..majlis berjalan dgn lancarnye..tak der ujan pun..
Lupa pulak aku nak kenalkan hubby aku ni..
Nama die Shaharizal..Kerja kat Bukit Aman..korang mesti la tahu keje ape kan???
Org perlis jugak..(cari satu negeri senang..raya tak payah gaduh2) hehehehe...
Anyway..
Thanks byk2 pd yg sudi dtg..
Staff KPWKM..thanks coz sgup susah payah buat kursus kat Perlis..
Staff Putra Brasmana Hotel, member2 PSP, SMKAP, SKK..
Sedara mara & parents yg banyak membantu..tQ byk2...
Lastly..tQ byk to my bestpren kem..
Tq sbb sudi tidor kat umah aku, temankan aku pegi inai..
jadi pengapit aku..
hang kawin la cepat2..sementara aku xdak anak ni..
leh aku jadi pengapit ang pulak..
takkan aku nak jd pengapit time perut tgh memboyot kot??
ekekekeke...
anyway tQ byk2 kem..aku syg ang..hehehehe..

Semoga rumah tangga yg kami bina ni..
berkekalan hendaknyer dunia & akhirat..
InsyaAllah..Aaminnn..

0 komen:

Related Posts with Thumbnails