Pages

Followers

17 October 2009

Aku yg sgt BZ

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Saturday, October 17, 2009
Hai alllsss..
Rasenyer dah lame aku tak hapdet blog ni kan.
Aku sgt BZ skrg ni sampaikan kalau nak hapdet blog ni pun terasa mcm membuang mase jerk.
(Haruskan aku merasa sebegitu rupa?) whatever la kan..
Actually banyak gambar2 yg aku nak update masuk blog ni..
gambar raya, gambar open opis, gambar kat A'Farmosa and mcm2 lagik la
cerita cerita panas+menarik utk korang sume. (Chewah~ mcm wartawan pulakkan aku ni)
Tapi buat masa sekarang ni aku teramat bz sgt dgn workload keja yg aku dapat (mcm bz benor aku punya post ni kan? ~poyo la fiza~)
Nanti la korang erk..
Akanku story the morry lagi ttg apa yg aku alami 2-3 minggu ni..
Daaaa..

P/S : Doakan kejayaan Group Kewangan KPWKM utk KIK tak lama lagi..tQ. =)

0 komen:

Related Posts with Thumbnails