Pages

Followers

02 October 2009

Serbu tak pakai helmet!!

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, October 02, 2009
Reactions: 
Hai semua...
utk entry kali ni..
aku nka citer skit kesah org yg suke serbu xpakai helmet ni..ahaks!
seperti besa, aku, ain, ina, dila nak kuar pegi lunch..
aku+ain tunggu lift, dila+ina pulak singgah toilet jap sebelum turun..
tiba-tiba...

Cik Pn Seri : haa??? tu nak pi mana tue??
aku+ain : nak pegi makan, nak pegi eon. (eon ni mmg tempat peberet kami la pegi
mkn)
Cik Pn seri : mkn pukul berapa?? xboleh tunggu time mkn ker??? (sambil tu beliau
berjalan menuju ke toilet terus buka pintu toilet)
ina+dila : dah pukul 12.15 dah ni..mmg time la.(sambil kerutkan dahi)
Cik Pn Seri : korang ni mmg nak cari nahas la!kena amik gambar nnti br pdn muka korang
ni.keluar mkn awal, makin melampau la korang ni.makin diam, makin naik
lemak pulak korang ni..bla..bla..bla..(sambil membebel..)

tiba-tiba kak Ariani +kak ecah pulak kuar sambil galas beg nak pegi Jln TAR..

Cik Pn seri : Haaaaahhhh!!!ni pun same!!kuar awal jugak
kak Ariani : Eh arini ari jumaat la.rehat pukul 12.15 la Cik Pn Seri!!!
Cik Pn Seri : Eh??Jumaat ka??sorry sorry..saya silap..saya ingat arini ari sabtu! (terus
blah menahan malu)

Haaa amik kauuuuuuuuuuuuu....
padan muka tue..baru tahu malu..
tue la main serbu lagi tak pakai helmet..
tahu nak marah jer..last2 diri sendiri yg malu.
ekekekeke....suke aku erk...
hahahahaha...
arini aku,ain, dila, ina..sume mkn nasi separuh jer..
sbb ilang selera nak mkn bile kena serbu mcm tue!
hangin je...
sume xhabis2 dok citer pasal hal ni sampai habis mkn..
pastu sambung lagi kat tempat masing2 pegi ngadu kat org yg tataw lagi pasal hal ni..
ekekekeke..

moral of da story::
Jgn la sesuke hati nak main serang org ni yer cik puan seri.. :-)
think first before u talk..chewah aku ni pun..
tue la jadinyer kalau dtg opis, dr pagi sampai la petang asyik ngamuk je kejenyer..
ahaks!!

0 komen:

Related Posts with Thumbnails