Pages

Followers

16 September 2009

Mod Raya

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, September 16, 2009
ni part yg best ni..
memandangkan aku dah start cuti dah esok lusa tulat tungging ni so tak der mood sgt nak menulis panjang2 ni.menulis ke taip??whatever la fiza..layan jer..kat opis ni sume tak der mood dah nak buat keje..risau jer kalau ada keje yg sampai kat meja masing2 hahahaha..bukan ape..takut xsempat nak siapkan sebelum cuti raya nanti..termasuk la aku..Alhamdulillah keje aku sume dah beres dah..siap sempat update lagi blog aku ni..ni baru la nampak mcm ader identiti sendiri skit..sedap skit korang nak membaca nanti kan kan kan???

Tahun ni raya besa jer la..cuma aku jer tahun pertama beraya sbg isteri dan tahun pertama beraya tanpa arwah abah..sebak la bila kenangkan arwah abah..makin sensitif pulak aku ni..kalau tgk kat tv tue org beraya dgn parents ke, dgr lagu raya ke mesti bergenangla air mata ni menahan sebak sbb t'ingat kat arwah abah..Semoga Arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..InsyaAllah..Aaaminn..

So..aku start cuti semggu la utk raya.panjang tue beb! rasa mcm cuti kawin pulak sampai seminggu lebih ni.ahaks!lagipun kg aku jauh beb..perjalanan 8 jam penuh cabaran tue nakl sampai ke Perlis tu..ekekekekeke..harap korang paham la yer kalau aku senyap jer tue that mean aku masih lagi bercuti.tak sabar rasa nak balik kg..nak jumpa mak kat kg..mak aku excited tunggu aku balik ni nak buat kuih raya.huhuhhu..ntah jadi ntah tidak tak tahu la.

Memandangkan rumah aku dgn umah hubby aku dekat je sbb kitorang sekampung, so tak menjadi masalah la sgt.malam raya dok umah aku..petang raya first baru blk umah mertua sbb hubby aku kena balik kl raya ke-2 malam..tak dapat nak cuti panjangla sbb dah menjadi lumrah POLIS ni tak leh cuti panjang.huhuhuu...so bg chance la die nak beraya dgn family die..aku? aku ditinggalkan kat kg la..tapi 3 hari pastu dia balik kg balik utk jemput aku balik kl.risau la kononnyer nak biar aku drive sorg2 balik kl dari kg. =)

So dikesempatan ini..aku mohon ampun & maaf byk2 andai ader yg pernah terasa hati ke dgn ape yg aku buat..mana tahu ader yg pernah sakit hati dgn aku ker..aku ni manusia biasa mana pernah lari dari buat kesilapan.maybe dlm aku tak sedar, aku ade buat org sakit hati dgn perangai aku ni.aku mohon maaf banyak2 ok..

anyway..
Selamat Hari Raya..
Maaf Zahir & Batin..
Jaga Kesihatan baik-baik..
paling penting...Drive carefully!

Da daaaaaaaa...
=)

0 komen:

Related Posts with Thumbnails