Pages

Followers

16 September 2009

Aku sakit hati

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, September 16, 2009
Reactions: 
Haishhhhhh...tencion aku!
kenape kat dlm dunia ni ader jer manusia yg busuk hatinyer???
mcm dier bagus jer kan???
bagus sgt ke ko? bagus sgt???
time susah ko cari aku la???
time senang??? sendiri mau ingat la!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee aku mmg bengang tahap suria perkasa itam ni..
sakit hati aku!!

Aku xfaham la kenape la ada org yg cam ni? ape yg ader kat dlm atie die tue pun aku tataw la.mmg la kan manusia lumrahnyer camni.bile time susah, time member member die sayang tu buli die, aku jugak jadi tempat ngadu..ko ape hal haaahhhhh??? ko ingat ko bagus sgt ker???

Takpe, sabar la banyak2 ok duhai fiza..ni bulan puase nak raya ni xbaik marah2 org kan? tapi hati aku yg sakit ni mcm mana? maafkan die? dah selalu dah aku rasa..erm..biar la..bak kata pesan mama aku, biar la dia bodoh sorg2, aku jgn jadik BODOH mcm die.Sengal!!!!!!

Sorry la..aku tengah hangin..rasa mcm tertipu pun ada gak.harap2 aku tak perangai busuk hati cam die tuh!
-Aku tgh bengang-



0 komen:

Related Posts with Thumbnails