Pages

Followers

11 November 2011

11.11.11 - Good luck and All the best Mael!

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, November 11, 2011
 *Mael si jaket hitam*
Helloooo uolsss.. Salam Jumaat yang penuh keberkatan di pagi 11.11.11 ini. Ramai yang update kat Twitter la FB la pasal 11.11.11 ni. Berbagai rumors kita boleh baca & lihat. Terpulang pada penilaian dan hak masing-masing tentang 11.11.11 ini. Bagi ai, semoga di hari Jumaat yang mulia ini kita semua mendapat keberkatan dan keredhaan dari- Nya. Ameennn.. Insyaallah.. 

Ada apa dgn 11.11.11 ni? Bagi ai tiada apa yang istimewa pun mcm sesetengah org lain mungkin mengambil peluang dan ruang yang ada utk dijadikan sebagai tarikh kenangan kan. Cuma arini last day sahabat baik ai, Mael di KPWKM ni. Alhamdulillah beliau dapat bertukar ke Penang. Dekat la dgn wife die yang sdg pregnant anak sulung diorg. :) 

Ai pun tumpang gembira dgn berita ni. Sebab situasi kami sama. PJJ *Perkahwinan Jarak Jauh* KL-Penang. Wife Mael kerja di Penang same mcm hubby ai yang skrg ni. Kami pulak di KL. Penat berulang alik la ke Penang setiap minggu. Alhamdulillah.. Rezeki anak namanya kan!

Ai pun dah apply utk bertukar ke Jabatan kerajaan di Penang tapi masih dalam proses. Doakan ai jugak dapat tukar ke sana. Dekat dengan hubby. bestnyaaa. *Berangan kejap* hahahaha.. Tapi sedih jugak kan sebab Mael ni ringan tulang. Senang minta tolong, selalu tolong ai buat kerja kalo ade melibatkan unit die ni. pasni ilang la assistant ku yang berkaliber. huhuhu.. xpe xpe asalkan ko bahagia Mael.. sebab ai tahu ko mmg dah penant ulang alik. Ditambah pulak keadaan wife yang sdg pregnant, lagi la dia memerlukan ko skrg kan. :) 


Utk Mael : 
  • Kerja rajin-rajin-rajin kat tempat baru!~ Jgn Lewat-lewat-lewat slalu. wakakaa..
  • Thanks ko banyak tlg aku buka dokumen sebutharga. pasni sape la nak tlg aku. sob..sob.. 
  • Tlg makan karipap giant utk aku kat umah baru ko ek. kempunan aku! 
  • Terima kasih sebab jadi sahabat baik aku walaupun aku selalu buli kau. hahaha.. 
Ok La.Bai! *sedih*






1 komen:

Cikgu Achique @ Ai on Nov 15, 2011, 9:44:00 PM said...

Laling p main apa kat water park? Best tak? Kalau fiza balik perlih boleh stop sat kat perda kita makan2 kat perda tuh. Dah banyak yang berubah, saya pun dah makin tua. Hihii...

Related Posts with Thumbnails