Pages

Followers

23 August 2010

Tolong saya!!~

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Monday, August 23, 2010
Salam

Rentetan daripada masalah saya pada minggu lepas, yang mana banyak komen2 yang saya terima daripada sahabat blogger ini, saya ucapkan ribuan terima kasih atas komen dan idea dari anda semua =)
sesungguhnya jasa kalian amat saya hargai!!~

So, weekend lepas, sempatla saya ke Pertama Kompleks untuk servey hp ape la yang patut saya belikan. Terlanjur keluar membeli belah untuk keperluan Syawal yang tak lama lagi, saya dan En. Hubby singgah di beberapa kiosk yang menjual telefon bimbit dan hasilnya saya sudah TERJATUH CINTA dengan :

Taaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!~





santek tak?? Functionnya sama mcm Iphone. 
Apa kata servey???

 Pleaseeee help me utk buat pilihan sekali lagi!!~

[Notakaki: saya amat menghargai pertolongan dari anda~]




10 komen:

LyNn HaMzAh on Aug 23, 2010, 12:15:00 PM said...

hehehehe...x pernah tahu pasal hp nie...dlm banyak2 brand kak lynn prefer samsung...lama juga kak lynn pakai samsung...dalam 4 tahun...tp skrg nie kak lynn pakai nokia plak...

Lalinkfyza on Aug 24, 2010, 3:22:00 PM said...

thanks kak lyn..

tp member cakap harga samsung ni beza 2,3 ratus je dgn iphone. better amik iphone. aduhhh pening kepala memikirkan hp ape yang terbaik kan?? ke saya ni yang tak tetap pendirian?? kekekeke.. :P

akuvision on Aug 24, 2010, 6:16:00 PM said...

kalau ikut kata survey, samsung galaxy s adalah android phone paling sempurna dan saingan terdekat iPhone

Lalinkfyza on Aug 25, 2010, 9:12:00 AM said...

akuvision: yer ke? maknanya samsung hp ni lagi bagus dari Iphone? mcm tue? haishhhh tak tahu mana satu mau pilih ni :))

FiSh on Aug 27, 2010, 1:13:00 PM said...

cantek phone nie! lebih baek drp iPhone!

From,
FiSh @ http://ohfishiee.blogspot.com/

pencerita yang kepenatan on Aug 28, 2010, 12:35:00 AM said...

the best phone after iphone n blackberry...tak rugi beli...just nak kena rajin cari apps dia je..

Lalinkfyza on Aug 30, 2010, 7:36:00 AM said...

pencerita yang kepenatan: tue la pasal kalo pakai Iphone takut nanti susah nak cari software die. huhuhuhu akan dipertimbangkan sebab kiter mmg dah jatuh cinta!!~

pencerita yang kepenatan on Aug 30, 2010, 9:04:00 AM said...

iphone apps dia senang dpt...bnyk je tempat boleh download...samsung ni yg payah sikit nak cari..but itu lagi best kalau kita boleh dpt apps lain dr org lain

Lalinkfyza on Aug 30, 2010, 3:39:00 PM said...

pYk: Ye ke? saya tak der pengalaman lagi dlm bidang mcm ni. huhuhuhu thats why cam confius je nak pilih hp :))

Unknown on Sep 10, 2010, 3:01:00 PM said...

Salam. kat blog sy ada wat review sket pasal produk ni.

The Review

BTW, seems like u suka benda technology. Will be following ur blog from now on ;-)

Related Posts with Thumbnails