Pages

Followers

20 August 2010

BlackBerry @ Sony Experia X10???

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, August 20, 2010
Reactions: 




kawan-kawan.. tolong saya buat pilihan boleh? saya buntu mana satu mahu pilih!!~ 




9 komen:

LyNn HaMzAh on Aug 20, 2010, 2:56:00 PM said...

firstly nak cakap suka dgn layout baru blog nie...very orange...

kak lynn prefer sony ericsson...sbb blackberry tu dah bersepah yg guna...

H.A.F.I.Z.A on Aug 20, 2010, 3:35:00 PM said...

thanks kak lyn..tu la saya pun dok rasa nak amik sony la mcm ni bukan ape, skrg ni kan isu BB nak diharamkan.kang dah beli kang..musnah harapan nak pakai. :))

TokNabe on Aug 20, 2010, 4:40:00 PM said...

Sebarang org berebut cari blackberry...

hosney on Aug 20, 2010, 4:46:00 PM said...

Saya cadangkan X10

H.A.F.I.Z.A on Aug 20, 2010, 4:47:00 PM said...

Tok: yer la sebab BB mmg best :)

tapi saya risau jugak kang nanti dah beli, mula pulak nak diharamkan hp BB tue. ini yang buat saya musykil ni!!~

H.A.F.I.Z.A on Aug 20, 2010, 4:57:00 PM said...

hosney: Ya!!~ Itulah yang akan menjadi pilihan saya InsyaAllah..Aameenn. tapi hati masih terpaut pada BB??

Faizal@PeJAY on Aug 21, 2010, 4:54:00 AM said...

blackberry nice

Cha on Aug 22, 2010, 2:47:00 AM said...

yang...aku mesti la cdgkan BB...isu nak haramkan tuh dah setel...cancel...hehehe...pakai BB la...nnti leh BBM ja ngan aku....

~ShaFiza~ on Aug 23, 2010, 7:33:00 AM said...

PJ: thanks PJ =) akan dipikirkan.

cha: huhuhuhu..aku kenan sgt BB storm tue tp aku risau pasal kes ni la. ye ke dah cancel?? kalo mcm tue hatiku makin berbunga =)

Related Posts with Thumbnails