Pages

Followers

15 April 2011

Apa hadiah birthday yang sesuai utk Incik Hubby?

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, April 15, 2011

Asslamualaikum w.b.t 

A very good morning uolssss.. Selamat hari Jumaat buat semua. Semoga keberkatan di hari Jumaat penghulu segala hari ini memberi rahmat kepada anda semua. 

Haaa boss dah masuk opis selepas 4 hari berada di Kuching bagi memberi sokongan pada Pilihanraya di Sarawak tak lama lagi. So tikus-tikus yang  bebas berkeliaran selama 4 hari ini sudah bertukar menjadi baikkkk la kan. Keh keh keh.. 

Berbalik pada tajuk entry kali ini, saya nak minta tolong kawan-kawan smua suggest kan apa hadiah yang paling sesuai utk birthday Incik Hubby yang akan datang pada Isnin depan (18/04/2011). Isnin ni saya dah apply cuti untuk celebrate birthday dengan dia :) 

Mula-mula rasa mcm nak tempah kek kat Miss Nonie untuk sabtu ni tapi hari sabtu saya nak ke Seri Kembangan pulak ambil cookies order pada ex-boss saya dulu. Jadi nak terkeja-kejar pulak lai ke Petaling Jaya takut x sempat. Beside that petang tu dah janji dengan membe dari penang n johor (wida, zue, Y) nak bawa diorang jalan-jalan kat Pasar Malam Jalan TAR. Takut nanti Kek ke mana, shopping ke mana pulak kan. huhuhu.. 


Ipad pun ok gak kan? 



Incik Hubby pernah cakap nak beli DSLR ni since dia balik dari Bangkok sebab dia dah jatuh hati gila nak belajar jadi photographer pulak. Sebelum ni nak minta posing jadi model pun susah! 


Ferariiii sun glasses ni pun smart utk Incik Hubby :) 

Mana satu pilihan awak yer? kalau ada suggestion lain pun saya terima juga :) 





0 komen:

Related Posts with Thumbnails