Pages

Followers

29 September 2010

Magika

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Wednesday, September 29, 2010
Reactions: 


Jom tengok Magika this weekend nak??
Sapa yang dah tengok?? any comment please!!~
Tq lalink~


4 komen:

mahira oya on Sep 29, 2010, 2:40:00 PM said...

saya....tgk post sy psl magika..
if suke musical ok la..
if x suke,parah gak la..
i like!!kelakar..

LyNn HaMzAh on Sep 30, 2010, 9:36:00 AM said...

erm...mcm best jer magika nie...tapi kalau nak pergi kena pastikan qistina betul2 behave...sebab dia x suka duk dalam gelap la...

siti nurkhijah on Sep 30, 2010, 4:19:00 PM said...

dah lama tak p tengok wayang... sejak2 ada anak ni susah skit..

~ShaFiza~ on Oct 1, 2010, 7:36:00 AM said...

kak oya:
saya tengok promo nye mcm best. pastu ramai pulak member2 cakap memang best!!~

kak lyn:
huhuhuhu..tinggal la qistina kat umah pengasuh. hihihihihi :P budak2 suka kartun je kak.

kak ct:
tu la kan..ramai yang cakap mcm akak..sejak ada anak susah nak pegi tgk wayang. tapi boleh jugak bawa anak2 pegi tengok wayang kartun :))

Related Posts with Thumbnails