Pages

Followers

04 December 2009

~Hazim Hizaruddin~

Hasil Nukilan oleh Lalinkfyza at Friday, December 04, 2009

Salam Blog..

Ha..comel tak baby kat entry aku nie?

Boy ke girl? cuba teka..comel tak?

Kalo korang nak tahu, seminggu sebelum kita menyambut Qorban ritu

kami telah menerima kehadiran ahli baru dlm family kami..

Abang aku telah menerima cahaya mata pertamanyer..

nama diberikan sebagai Hazim..

Berat sewaktu dilahirkan 3.3 kg..

Comel budaknyer tapi..kuat nagis..

hehehhe..besa la boy kan..kuat nangis la sbb lapar..

hehehe..ape-ape pun kehadiran hazim ni telah menambah seri dalam family aku..

specially mama aku la..

bukan main excited lagi dia bila dah dapat cucu ni..

almaklumla cucu pertama kedua-dua belah pihak la katakan..

sedara yg dtg pulak sebuk jugak bertanya: mak ngah bila lagi nak dptg baby??

aku pun tataw nak jawab ape..dah belum rezeki aku lagi kot..

lagipun kalau bersalin serentak, mau pening mama aku nak tengok

dah la kawin serentak, nak bersalin serentak, pening kepala cik ani nak ligan cucu

sorang kat SP, aku kat KL mana satu dia nak mai kan..

so tak pa la kalau abg dulu pun..

lagipun bak kata iklan DIGI: Akukan Abang!

so abg kena menang la..kan kan kan??

Kami sekeluarga happy sgt dgn rezeki yg diberikan..

Yer la, dah lama rumah aku sunyi tak der budak kan..

anak2 mama sume dah besar panjang kan..harap cucu jer la..

mama dulu sebuk jer nak dtg kL sbb boring dok umah sorg2, skrg dah tak sebuk dh..

yer la dah ada cucu nak tengok..ada jugak la masa diisikan kat kg tue..

hhihihii..

Kpd Abang & K. Zura, takniah ok =)


0 komen:

Related Posts with Thumbnails